środa, 23 grudnia 2015

WIECZORNY POSCIK #2

Witajcie kochani.
W dzisiejszym wieczornym posciku. Dzisiaj opowiem przygotowowania do Bożego Narodzenia. No najpierw się ogarnelam itp. No i potem poszłam na "świąteczne zakupy". Kupiłam:
-2 torby na prezenty 7 zl razem
-Notatnik z kalendarzem 26 zl
-Świeczki 10 zl
-Długopis 4 zl
-Wstążka ozdobna 2 zl.
Razem zapłaciłam 42 zl...
Ogólnie to, zaczęłam i ja robić prezenty moim rodzicom...
Wy też robicie?
Napiszcie w komentarzu...
Potem wyszłam na moja deskę...
Niestety zaczął padać deszcze i wróciłam do domu zamontować filmik na dzisiaj... Niestety nie udało mi się i chb będzie dopiero w poniedziałek 😢
Ale mnie nasza o to. Choinka ślicznie pachnie, tak w końcu ubrana. Sałatki, ryby itp sa pyszne...
Więc mam nadzieję ze się podobało czytanie... Jutro będzie poscik i pokaże moje prezenty... Narazie i część hej!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz